Wednesday, November 14, 2012

E.G.O

"kau takkan ke mana H0od... pergi lh sama eg0 kau t0h..."

Ya Allah, Egokah aku? Memang setiap manusia pasti ada sifat ego tapi Ego sangatkah aku sampai dilontarkan begitu rupa? Aku bukan mahu cuba untuk menafikannya tapi aku bukan begitu dan aku tidak pernah diajar begitu... kamu belum pernah mengenali aku sedalam-dalamnya... begitu pantas menuduh aku... sedih apabila dikatakan begitu... hanya Tuhan saja yang tahu...
Aku bukan siapa-siapa yang perlu ada sifat ego dalam diri... Aku hanya manuasia biasa yang tidak punya apa-apa... Aku manusia yang hina... Menumpang di bumi Allah yang fana ini... Sama seperti kamu...
Mengapa perlu ada ego? Tidak perlu... sama sekali tidak perlu...
Maaf sekiranya ada ego dalam diriku... dan jika benar ada ego dalam diriku tidak akan aku tunjukkannya kepada siapa-siapa...  Ya Allah aku mohon kepadaMu semoga Kau buang sifat ego dalam diriku jika ianya wujud tanpa aku sedari... kepadaMu aku memohon dan kepadaMu jualah aku meminta...Amin


dipetik dari kata seseorang...
"Rendahkan sedikit ego mu itu, kamu tidak rugi apa-apa, dia atau mereka juga tidak rugi apa-apa tapi kamu telah melakukan satu keputusan yang membezakan antara KAMU,DIA dan MEREKA.

No comments:

Post a Comment