Sunday, November 3, 2013

Jam punya hal...




i have no idea.. aku yang ganas atau jam ni yangg memang xda kualiti? atau kedua2nya sekali?? haha.. but as far as i concern, aku seorang yang cermat dan aku sangat sayang barang2 aku. so it doesnt make any sense klu aku sengaja nak jahanamkan barang aku sendiri kan? atau mmg dah di takdirkan jodoh aku ngan jam ni x lama?? huhuhu...
actually i bought this watch last march in KK... thats mean x sampai setahun pun aku guna koyak dia punya tali sudah...and i dunno what to do now. i remember, the sales person said jam ni come up with one year warranty. the matter is, adakah tali jam termasuk dlm jaminan warranty dia? hopefully termasuklah...pleaseeeee....
i really love this watch.like it very much...it looks simple, casual, ada date indicator and most important is warna dia putih... i wore it almost everyday to school but now so sad terpaksa simpan saja...
my experience mengguna jenama yg sama selama ni mmg xda masalah langsung. im quite satisfy with its quality biarpun its not very expensive (this one around rm560)...actually i wear watches ikut occasion... so now im thinking of buying a new watch eventhough byk lagi jam yg lain.

1 comment:

  1. punya siok jadi itu jam . kna syg habis . ehh ! susah'y kawin sma dia lah . haha

    ReplyDelete