Monday, November 22, 2010

ini bukan promosi Airasia!

Assalamualaikum.. lama kiranya aku tak update blog aku ni.. almost 3 weeks rasanya.. kehidupan aku lately biasa2 sahaja tiada perkara yang menarik yang mahu dikongsi. cuma skrg ni ada masa terluang kerana aku cuti selama 6 minggu jd ada la masa nak update blog..

semalam adalah perjalanan dari Sandakan ke Kl yang sangat memenatkan. kenapa? sebab flight aku delay sampai 2 jam! Oh penantian itu adalah satu penyeksaan..
what took u so long???

aku tidak makan since tengahari gara2 sibuk packing.. lagipun tiada selera mau makan.. maybe sebab sudah terbayang2 masakan mama di rumah.. so sengaja bagi perut kosong jd di rumah nti aku pikir bolehla melantak sepuas2nya. unfortunately, disebabkan kepenatan menunggu yg agak lama aku terpaksa juga mengisi perutku di atas sana.

 a very familiar one..

I like the food in the menu eventhough it's expensive.
 seingat aku selama 2jam45minit aku di atas sana kebanyakkan masa aku di isi dengan beradu.. cuma sekali sekala terbangun apabila flight bergegar melanggar awan.. cepat2 mengucap n berzikir..

"Aku naik saksi bahawa tiada Tuhan yang disembah melainkan Allah dan aku naik bersaksi bahawa nabi Muhammad itu pesuruh Allah"


17 comments:

  1. masa di atas tu ada bawa tasbih? pasti kan sentiasa bawa. jangan putus wudhuk dan zikir.

    ReplyDelete
  2. Syukurlah selamat jgk sampai. Che Maznah kirim salam.

    ReplyDelete
  3. Zila :: aku kan tidak pernah putus wuduk. mujur sempat juga bertayamum di atas sana gara terpegang stewardess..

    ReplyDelete
  4. Ewan :: hahahahaha... ada debu kah di atas sana?

    ReplyDelete
  5. Syati :: alhamdulillahi syukur ke hadrat Illahi selamat juga tiba ke tanah kelahiran dengan selamat.. terima kasih juga pada Datu yg menghantar ke airport..
    pesan sama che Maznah jan nakal2 sana ok.. hehe

    ReplyDelete
  6. apa? kau terpegang stewardess??? kau mau kena buku lima aku ka atau buku lali??? kau pilih sekarang!!! lanjik juga tu sampai mau pegang-pegang stewardess segala!!!

    ReplyDelete
  7. Zila :: kena faham antara TERpegang sama pegang ok..hehe
    aku mau buku akaun kau saja hehe

    ReplyDelete
  8. Nadia :: part mana yg lucu ya? hehe

    ReplyDelete
  9. okey...kalau TERpegang aku maaf kan...
    buku akaun? boleh ba...buku akaun Maybank la tapi...bukan CIMB...hahaha...

    ReplyDelete
  10. hahaha aku mau buku akaun CIMB saja.. tempat gajimu masuk..

    ReplyDelete
  11. hahaha...tau-tau ja sana kau gaji ku masuk situ...kalau berani, kita tukar la buku akaun...kau ambil aku punya, aku ambil kau punya...

    ReplyDelete
  12. haha..begadu pasal buku akaun kah..??

    ReplyDelete
  13. hahaha buku itu tidak panting.. isinya yg panting.. duit tecer byk sgt..

    ReplyDelete